VRCØT
Jak ještě dostat produkt k zákazníkovi jinak než na webu, plakátu nebo pomocí spotu v trolejbusu? VRCØT zkoumá využívání imersivních médií a smíšené reality v propagačních materiálech a sales odvětví nebo kultuře a muzejnictví. Věnuje se tedy 360° videím, AR/VR aplikacím a podobným novým technologiím. Je zároveň sesterskou agenturou Little Grety a neziskovky Historia Futurae.
Výstava Rozum a cit v G18 a Krajské galerii Zlín, 2019
Spolu s Little Gretou navrhl VRCØT pro tuto výstavu imersivní zážitek. Dobové exponáty průmyslového designu Zlína z první poloviny 20. století doplnili například o AR kurátora a virtuální realitu, která umožňuje vysvětlit a přiblížit komplexní témata průmyslového designu jako aerodynamika, ergonomie nebo mechanika i běžným návštěvníkům galerie. Většina těchto prvků je provázaná skrze mobilní aplikaci, v níž je zároveň celá výstava uložená i jako model a můžete si ji tak prohlédnout i z pohodlí domova, nebo si prohlédnout její katalog. Exponáty, dokumenty a modely byly doplněny také o interaktivní média na dotykových obrazovkách a další projekce.
60. Zlín Film Festival, 2020
V roce 2020 pro výroční ZFF navrh VRCØT appku, která kromě toho, že doplňovala festivalový katalog, umožňovala také si prohládnout virtuální galerii v parku Komenského. Návštěvník si v ní mohl prohlédnout plakáty pro předchozí ročníky a prozkoumat sošku, již vítěz obdržel; stačilo spustit funkci v aplikaci a projít fyzickým rámem postaveným v parku. Katalog zase obsahoval QR kódy, které uživateli po naskenování zpřístupnily trailer ke snímku a pomohly mu se rozhodnout, kterou část programu si užije přímo na plátně.
Imersivní video pro Budweiser Budvar UK
Budvar UK hledá nové způsoby edukace mezi svými zaměstnanci a rozhodli se společně s Little Gretou vytvořit sérii 360° videjí a doplňující mobilní aplikaci. Videa tak v zahraničí představují lokality, na nichž se pěstuje chmel, vaří a nechává zrát tohle světově proslulé české pivo spolu s procesem jeho výroby. Polovina projektu se věnovala konzumentům a klientům, druhá byla spíše zaměřená na B2B.